Kære leder, spejder, hyttemester, ...
Skal du have refusion for udlæg, du har haft i forbindelse med spejdergruppen, er der nedenfor et link til elektronisk indberetning af bilag. Det er vigtigt at du udfylder alle felter så præcist som muligt. Bland andet er vigtigt at dimensionen og produkt er korrekte. Tilføj udlæg | Medlemsservice (dds.dk)
**Under antal skiver du 1 og under enhedspris skriver du hele beløbet der passer med bilagene.
Du kan også logge ind i medlemsservice og der igennem oprette dine udgiftsbilag. Det har den fordel at du der kan uploade flere bilag.
Du kan tage et billede af bilagene eller scanne dem i PDF format.
Er der mange bilag er indscanning nok den hurtigste måde, da du kan have flere bilag i samme fil, og dermed kun et upload.
Når du har indtastet kontonummeret til din bank første gang, husker systemet det til næste gang, du har et bilag, du skal have refusion for.
Har du f.eks. haft "Fællesudgifter" til gruppen skal de tilhørende bilag lægges ind samlet og vælge produkt. Udlæg der vedrører en gren oprettes som et nyt bilag. Det gøres for at udgifterne nemmere kan deles på ud på de rigtige konti i regnskabet.
Så fremover ingen bilag i kuverter i min postkasse - der forsvinder de bare:-)
Synes du der går for lang tid inden pengene bliver overført til din konto, er du velkommen til at rykke mig.
Og lov min samtidig at jeg ikke får "tusind" bilag den 31. dec., du skal have refusion for. Hellere løbende hen over året.
Er der spørgsmål eller forslag, så ring eller skriv til den altid hjælpsomme kasserer.
Der en mere detaljeret vejledning her: Sådan-indberettes-et-udlæg-i-Medlemsservice-1.4.0.pdf
Mange spejder hilsener , Kassereren
Finn Boysen, 5151 7070